/* /* boysamad: Genesis

Genesis

hi peepz...

hmmm??

kinsa ko....??

ako diay si boysamad!

ngano boysamad??

ngano?

ngano?

ngano?

arrrrrg!!!!

mangutana p jud!

klaro n kaau ang samad s akong ilong!


dli jud nko ni malimtan nga adlaw bah...

JULY 26 2007, THURSDAY!
IC league(fun game)

sa basketbol cort sa akong nindot nga iskwilahan
kalaban namo(4thyrIT)

sus!

lami p kaau akong panagnhid sa akong mama before ko nihawa sa balay

ako: ma, madugay siguro ko og uli krn ky mgbuhat mi project sa akong mga INC
(TAKE NOTE: MGA INC)(sabay daun kiss sa agtang)

sa dula....

ONE MINUTE nlng nabilin pra maghuman ang 1st half
(dli n pd unta ko mudula ato ky kapoi n kaau dagan2 s court dli gpypon k-shot)
(tama n pud ky naa nko 5 points)
(lisuda aning gamay oi, unya dagko kaau ang kalaban)
(huna hunaa:mura kog kanding, sila kabaw)


nidaorok daun akong gwapo nga kaila(gamay pud,payts payts lang mi 0g hayt)

ni lay up

unya ang gwapo nga ako, nisugat

wala ko kabantay , naa diay syay special attack: SIKO


human...

igo akong ilong...


dugo...

dugo...

dugo...

daghan nga dugooooooo!

lami n au icollapse ato...

pero ulaw kay daghan au og chiks, boys and gays...

unsaon nlng...

hai...

may gani wala pd niabot ang mga taga media

sikat n pd jud unta ang akong iskwilahan!

sayang ala nuon oy exposure s TV!

mao to....

gtabangan daun ko s akong mga caring n friends/clasmyts

uli balay...

kasab-an sa akong ginikanan..

11pm
mama: abi nko ngbuhat ka og project?
ako:ngbuhat bitaw pero ngdula2 sa ko una para lingaw


adto daun hospital...

kinaugma-an

naa na bandage ang akong ilong...

gtawag n pd ko og "boysamad" sa akong caring na mga friends/clasmyts....

mao to!

baw....

pero mao ni ang dako nga pangutana?

KINSAY JUD DIAY SALA?

ang iyang siko o ang akong ilong?

No comments: